Alla inlägg under juli 2015

Av norah åhlin - 7 juli 2015 20:41

Heej på er! Hoppas ni mår bra, idag är det Tisdag och klockan är 20:28 nu. Jag flyttar om 15 dagar!!! Hjälp kommer sakna mitt hem... Ikväll är jag hos Noels kompisar med mamma o Emilia o Noel, Noels kompisars mamma är kompis med mamma. Vi äter här ikväll, för att pappa åker med en kompis o kör lastbil på kompisens jobb till 4 inatt, så vi ville inte äta hemma själva o ville hitta på ngt trevligt. Nu sitter Emilia och min vän Matilda och kollar på frost ( Emilia älskar det) vi är fortfarande hos Noels o mammas vänner. Vi har tänt ljus. Idag har det varit härligt väder helt lagom på tanke att det har varit så himla varmt de andra senaste dagarna. Men nu så är det lite kallare ute, så jag kommer någ frysa sen när vi går hem för jag har på mig shorts och linne... Så nu sitter vi i filt m.m
Men nu ber jag om ursekt för dålig upd. men jag har inte orkar tyvärr det här med flytten m.m så japp, så det blir säkert dålig uppdatering så ni vet. Men jag ska försöka iaf. Men jag hoppas att ni alla har haft en härlig helg m.m
Så vi ses puss och kram!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards