Direktlänk till inlägg 16 maj 2015

Lördag ;)

Av norah åhlin - 16 maj 2015 21:33

Heej på er! Visst känns det som Söndag ikväll? Det tycker jag så att jag satte igång med läxorna o stressade haha ;) kom på när jag var klar med dom att det var Lördag, slipper läxor imorgon iaf. Inatt hade jag två kompisar som heter Linn o Wilma som sov över. Det var jätte roligt. Vi åkte ner och köpte frukost i affären med cyklarna, våran frukost var tydligen slut o vi var såå hungriga. Sen åkte dom hem klockan 12. Vid 16 åkte jag o min familj till släkten som var hemma hos farmor för hon blev 59 igår. Så vi firade henne. Vi åt smörgåstårta och efter det efterätt.vi åkte hem halv åtta o kom hem åtta. Då satte jag på mig myskläder och gick ner till familjen och åt godis. Idag har det inte varit ngt vidare väder direkt, men varmt har det varit, det har inte regnat men regnet hänger i luften. Nu är jag trött så jag tänkte gå upp och sova i min varma säng, men först måste jag o mamma klippa Alfons klor. Ha en bra kväll så hörs vi imorgon pöss :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av norah åhlin - 20 augusti 2015 22:39


heej på er! Hoppas ni alla mår på topp, jag började skolan den 18 augusti så jag har redan börjat, när börjar ni? Förlåt för dålig upd. men vi har ju flyttat nu så att det har varit mkt, vi kan ta en snabb upd. jag har varit på gekås i Ullared, flytt...

Av norah åhlin - 7 juli 2015 20:41

Heej på er! Hoppas ni mår bra, idag är det Tisdag och klockan är 20:28 nu. Jag flyttar om 15 dagar!!! Hjälp kommer sakna mitt hem... Ikväll är jag hos Noels kompisar med mamma o Emilia o Noel, Noels kompisars mamma är kompis med mamma. Vi äter här ik...

Av norah åhlin - 18 juni 2015 11:26

Heej på er! Hoppas ni har haft en härlig Torsdag! Förlåt för dålig upd men vårat internet kraschade så aa. Nu så jag äntligen internet och kan blogga ;) Idag är det ett jätte trist väder ute regnigt och grått mulet väder. Det känns som det är Mars....

Av norah åhlin - 9 juni 2015 18:20

Heej på er! Hoppas alla har haft en härlig Tisdag idag. Det har jag, jag,Matilda,Isabelle,Klara,Jonna och Anton haft ;) vi var nere vid sjön och fotade lite bilder vis vattnet det blev jättebra! På morgonen idag tog jag bussen till tandläkaren där ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards